Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Makarenko Y$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Makarenko Y. S. 
Problems of innovation management in the modern economy of Ukraine [Електронний ресурс] / Y. S. Makarenko, Y. V. Dolgalyova // Економічний форум. - 2014. - № 1. - С. 8-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2014_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 210.175 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Makarenko Yu. 
Improvement of pension insurance principles [Електронний ресурс] / Yu. Makarenko, N. Kuryacha // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2020. - № 4. - С. 320–327. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2020_4_35
Наведено базові принципи інвестування пенсійних фондів, серед яких виділено принцип безпеки, принцип прибутковості, принцип оборотності; та особливості пенсійного страхування у світі, до яких належать особливості управління збором страхових внесків, особливості для сільської місцевості, особливості "етичного інвестування". Доведено, що досвід гарантування пенсійних виплат слід використовувати тим країнам, що розвивають пенсійні системи нового типу. Для виходу з фінансової кризи в галузі пенсійного забезпечення (ПЗ) доцільним є розроблення нових принципів для відновлення світових ринків ПЗ. Виявлено, що використання солідарної системи ПЗ є зараз актуальним питанням для багатьох країн світу в умовах фінансової кризи і неможливості громадян виплачувати пенсійні внески. Проблематику розвитку системи ПЗ досліджено багатьма зарубіжними науковцями, економістами, політичними діячами, які заклали фундамент у формування сучасних пенсійних систем в економіках світу. Вітчизняні вчені формують сьогоднішнє бачення становлення нової пенсійної системи в Україні. У сфері соціального забезпечення як в Україні, так і у світі можна констатувати, що система ПЗ є важливою складовою системи соціального забезпечення підприємницької діяльності. Мета роботи - обгрунтування теоретичних положень і розроблення науково-практичних рекомендацій щодо пенсійного страхування в умовах реформування пенсійної системи. Роль пенсій зростає з розвитком ринкових відносин у країнах, де відбуваються соціально-економічні та політичні зміни. На підставі попередніх досліджень розроблено схему, в якій представлено базові принципи та особливості пенсійного страхування у світі. Демографічна проблема є нагальною для багатьох країн світу, і вирішуватися вона може підвищенням пенсійного віку, зрівнюванням пенсійного віку чоловіків і жінок, зростанням державних видатків на пенсію тощо, але з обов'язковим урахуванням конкретної ситуації, що склалася в кожній окремо взятій країні. Велике значення у здійсненні засад ПЗ відіграють процеси інвестування коштів. Інвестування пенсійних страхових фондів на ринку капіталу має свої особливості та певні принципи, яким необхідно слідувати для безпеки, прибутковості й оборотності коштів. Таким чином держава повинна здійснювати регулювання та контроль процесу інвестування коштів пенсійних фондів. Залежно від політики держави повинно встановлюватися обмеження щодо інвестування в різні засоби. Високий рівень мінливості процесів у цій сфері, пов'язаний як із внутрішніми, так і зовнішніми факторами, потребує подальшого дослідження.
Попередній перегляд:   Завантажити - 301.355 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Maksimov S. 
Experimental studies of long-term fatigue of steel sewer structures [Електронний ресурс] / S. Maksimov, V. Makarenko, Y. Vynnykov, Y. Makarenko // Збірник наукових праць [Національного університету Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка]. Галузеве машинобудування, будівництво. - 2020. - Вип. 2. - С. 89-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpgmb_2020_2_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 793.388 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Masliyev V. 
Improving vehicle damping of vibration by improving pneumatic spring [Електронний ресурс] / V. Masliyev, V. Dushchenko, V. Yepifanov, R. Nanivskyi, Y. Cherevko, A. Masliev, A. Demydov, Y. Makarenko // Eastern-European journal of enterprise technologies. - 2022. - № 1(7). - С. 59-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2022_1(7)__8
It is known that the air suspension of vehicles, in which diaphragm-type air springs are used as an elastic element, do not provide the necessary vibration damping. The reason for this is that such air springs have a relatively large passive part. As a result, a relatively small mass of compressed air crosses through the throttle installed between the air spring and the additional reservoir. This mass of air contains thermal energy, into which the energy of vibrations, which enters through the walls of the additional reservoir into the environment, has turned. This is interpreted as vibration damping, which is insufficient due to the low air mass. Therefore, hydraulic vibration dampers are installed parallel to the diaphragm air springs, which complicates and increases the cost of the vehicle. Increasing the damping properties of such air suspensions could eliminate these hydraulic vibration dampers, which would reduce costs and simplify operation. An air suspension with an improved air spring has been proposed, which has an increased effective area and a reduced "passive" capacity, an empirical formula has been built to determine its damping coefficient, as well as an expression for the stiffness coefficient. Mathematical modeling of oscillations of vehicles with different designs of pneumatic springs was carried out in order to improve their damping. The mathematical model takes into account the change in the parameters of the air spring during vibrations. The study was carried out for the diesel train DL-02. Using mathematical modeling, the effectiveness of the air suspension with an improved air spring has been proven: its damping index reaches 0,263, and the vibration damping coefficient is 45,859 kg/s, which corresponds to the values recommended for vehicles.
Попередній перегляд:   Завантажити - 735.799 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Kulikov P. M. 
Investigation of mechanical properties and crack resistance parameters of steel reinforcements of reinforced concrete structures of long-term special term [Електронний ресурс] / P. M. Kulikov, Y. V. Makarenko, V. P. Khoruzhiy, V. G. Makarenko // Підводні технології. Промислова та цивільна інженерія. - 2021. - Вип. 11. - С. 78-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pidteh_2021_11_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.156 Mb    Зміст випуску     Цитування
6.

Makarenko V. D. 
Study of frictional properties, long-term (cyclic) strength of materials of brake pads of motor vehicles [Електронний ресурс] / V. D. Makarenko, O. I. Kliuiev, O. A. Voitovych, Yu. Ye. Mieshkov, Yu. V. Makarenko // Problems of tribology. - 2023. - Vol. 28, no. 1. - С. 13-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptl_2023_28_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 692.3 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського